ARCHETYPY MARKI


Pracując z moimi Klientami nad budowaniem Marki Osobistej siegnęłam do archetypów, znanego narzędzia marketingowego i na nowo odkryłam ich bogactwo i potencjał.
Pomagają one bowiem:

  • uświadomić sobie naszą rolę, misję i wizję działania,
  • zastanowić się, gdzie dziś jestem i dokąd chcę dojść;
  • nad czym chcę w sobie pracować;
  • stwarzają przestrzeń do refleksji nad wartościami, jakimi kieruję się w życiu,
  • i nad wartością, jaką daję innym ludziom.

Niesamowite jest to, że wciąż odkrywam nowe możliwości pracy w oparciu o archetypy łacząc je z narzędziami trenerskimi i coachingowymi, czy też tworząc własne.

 

W zakładce Arkusze do pobrania znajdziecie kilka przykładów takich narzędzi wraz z opisem.

 

 

Tak powstał pomysł, by stworzyć i własnoręcznie narysować karty ARCHETYPÓW MARKI jako narzędzie pracy w takich obszarach jak:

  • budowanie Marki Osobistej,
  • coaching kariery,
  • superwizja coachingowa,
  • budowanie kompetencji managerskich,
  • branding produktów i usług,
  • powieściopisarstwo i scenopisarstwo,
  • storytelling,
  • budowanie zespołów,
  • employer branding,
  • terapia par,
  • i wielu wielu innych…

Jeśli pracujesz już z archetypami i chcesz podzielić się nowymi pomysłami czy sposobami pracy, zastosowaniem – napisz proszę do mnie – jestem otwarta na wymianę inspiracji, być może powstanie w ten sposób nowy arkusz pracy.

 

JAK ZAMÓWIĆ KARTY ARCHETYPÓW?

 

Karty ARCHETYPÓW MARKI można nabyć w następujących sklepach internetowych:

1. ExperienceCorner.pl

Do sklepu

2. GadzetyTrenera.pl

Do sklepu

3. GrupaSet.pl

Do sklepu