„Branding osobisty to sposób, w jaki promujemy samych siebie wśród innych. Sprawna marka osobista musi być uczciwa, cieszyć się dobrą reputacją i być prezentowana przed właściwymi ludźmi. Dlaczego należy być uczciwym? Otóż wszyscy inni są już „wykupieni”, a reprodukcje są niewiele warte. Być marką to znaczy być autentycznym. (…) Tworzenie marki osobistej polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.” Dan Schawbel
CELE i KORZYŚCI:
- Zapoznasz się z aspektami budowania marki osobistej
- Zastanowisz się, co w Tobie jest unikalne i jaką markę chcesz budować
- Dokonasz analizy swoich mocnych stron
- Dowiesz się, czym jest architektura marki i popracujesz nad swoją własną
- Zastanowisz się, dla kogo jest Twoja marka
- Poznasz aspekty marketingu i taktyk marketingowych
- Popracujesz nad swoim wizerunkiem w sieci i social media
PROGRAM:
- Czym jest MARKA OSOBISTA?
Czy to to samo co WIZERUNEK? Co wpływa na naszą markę osobistą? - BOHATER MARKI czyli KTO?
Twoje ATUTY i MOCNE STRONY - ARCHITEKTURA MARKI
Twoja WIZJA samego siebie za kilka lat
MISJA życiowa
WARTOŚCI. Czym kierujesz się w życiu?
WARTOŚĆ, jaką ludziom dajesz. - STRATEGIA TWOJEJ MARKI
Twoja GRUPA DOCELOWA
Twój PRODUKT/ USŁUGA
7 kluczy fascynacji
Taktyki marketingowe - WIZERUNEK W SIECI
Content marketing
Social media
Twój Social Graph
ORGANIZACJA WARSZTATÓW:
godz. 09.00-17.00
TRENER
Gabriela BOROWCZYK
Marketer z kilkunastoletnim doświadczeniem biznesowym, przez wiele lat dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach. Obecnie konsultant marketingowy w sektorze MSP, trener biznesu, coach i mentor. Trener wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Akademii SET. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Sketchnoter, Baba z Pasją, twórca i niestrudzona propagatorka Flipowania©
Na Facebooku:
Gabriela Borowczyk Baba z Pasją
FLIPOWANIE© i inne rysowanie
Kontakt mailowy: gabriela.borowczyk@gmail.com