marka osobista

Branding

Archetypy wprowadził do psychologii C.G.Jung, a dziś z ich mądrości korzysta świat marketingu i rozwoju osobistego. To jedno z najważniejszych narzędzi pomocnych w tworzeniu marki osobistej i brandingu produktów i usług. Mapa archetypów pomaga tworzyć strategię komunikacji marki, wpływa na dobór języka marki i podkreśla jej unikatowy styl. Karty Archetypów przeznaczone są zarówno do pracy coachingowej, trenerskiej, jak i consultingowej.

 

Zobacz krótki film o koncepcji archetypów i jej zastosowaniu w brandingu, rozwoju osobistym
i budowaniu marki osobistej.

White Board Animation powstało w studiu SketchMovie.         http://sketchmovie.eu/

O kartach

Komplet zawiera 13 kart archetypów marki w formacie A6 (wersja angielska jest w formacie 8x15cm), instrukcję z konkretnymi przykładami modułów pracy z kartami i wygodne filcowe etui. Każda karta przedstawia inny wyrażony za pomocą metafory archetyp (np. ODKRYWCA, BUNTOWNIK, MĘDRZEC, TWÓRCA, itd.) i opis do niego. Poniżej znajdziesz przygotowane do pobrania arkusze pracy a opis do nich w zawartej w komplecie instrukcji.

Karty można kupić w polskiej i angielskiej wersji językowej.

Zastosowanie kart

Karty Archetypów  to narzędzie uniwersalne i znajdujące zastosowanie w wielu obszarach jak np:

  • budowanie marki osobistej,
  • tożsamość,
  • coaching kariery,
  • rozwój osobisty,
  • branding produktów i usług,
  • storytelling,
  • budowanie zespołów,
  • employer branding,
  • powieściopisarstwo i scenopisarstwo,
  • i wielu innych…

Karty archetypów

Karty możesz zamówić w

Arkusze do pobrania

Diagram

Analiza apa

Mapa myśli

Koło marki

Osie potrzeb

Cele rozwojowe

Moje Refleksje

Persona JA

Supermoc

Koło Wartości

Komunikacja marka

Ikagai

PERSONA KLIENTA

GRUPY DOCELOWE

Worksheets/ Arkusze do pobrania po angielsku

Brand diagram

APA Analysis

MindMap

Brand wheel

Axes of Needs

development objectives

My Conclusions

persona ME

superpower

value wheel

brand communication

ikigai

Materiał chroniony jest prawami autorskimi. Całość materiału jak i jakikolwiek jego fragment nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela (nie dotyczy arkuszy pracy). Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie i powielanie arkuszy jest dozwolone. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1191), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu. © Gabriela Borowczyk