marka osobista
Branding
Archetypy wprowadził do psychologii C.G.Jung, a dziś z ich mądrości korzysta świat marketingu i rozwoju osobistego. To jedno z najważniejszych narzędzi pomocnych w tworzeniu marki osobistej i brandingu produktów i usług. Mapa archetypów pomaga tworzyć strategię komunikacji marki, wpływa na dobór języka marki i podkreśla jej unikatowy styl. Karty Archetypów przeznaczone są zarówno do pracy coachingowej, trenerskiej, jak i consultingowej.
Zobacz krótki film o koncepcji archetypów i jej zastosowaniu w brandingu, rozwoju osobistym
i budowaniu marki osobistej.
White Board Animation powstało w studiu SketchMovie. http://sketchmovie.eu/
O kartach
Komplet zawiera 13 kart archetypów marki w formacie A6 (wersja angielska jest w formacie 8x15cm), instrukcję z konkretnymi przykładami modułów pracy z kartami i wygodne filcowe etui. Każda karta przedstawia inny wyrażony za pomocą metafory archetyp (np. ODKRYWCA, BUNTOWNIK, MĘDRZEC, TWÓRCA, itd.) i opis do niego. Poniżej znajdziesz przygotowane do pobrania arkusze pracy a opis do nich w zawartej w komplecie instrukcji.
Karty można kupić w polskiej i angielskiej wersji językowej.
Zastosowanie kart
Karty Archetypów to narzędzie uniwersalne i znajdujące zastosowanie w wielu obszarach jak np:
- budowanie marki osobistej,
- tożsamość,
- coaching kariery,
- rozwój osobisty,
- branding produktów i usług,
- storytelling,
- budowanie zespołów,
- employer branding,
- powieściopisarstwo i scenopisarstwo,
- i wielu innych…
Karty archetypów
Karty możesz zamówić w
Diagram
Analiza apa
Mapa myśli
Koło marki
Osie potrzeb
Cele rozwojowe
Moje Refleksje
Persona JA
Supermoc
Koło Wartości
Komunikacja marka
Ikagai
PERSONA KLIENTA
GRUPY DOCELOWE
Brand diagram
APA Analysis
MindMap
Brand wheel
Axes of Needs
development objectives
My Conclusions
persona ME
superpower
value wheel
brand communication
ikigai
Materiał chroniony jest prawami autorskimi. Całość materiału jak i jakikolwiek jego fragment nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela (nie dotyczy arkuszy pracy). Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie i powielanie arkuszy jest dozwolone. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1191), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu. © Gabriela Borowczyk