![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz1_diagram.jpg)
Diagram
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz2_analizaapa.jpg)
Analiza apa
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz3_mapamysli.jpg)
Mapa myśli
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz4_kolomarki.jpg)
Koło marki
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz5_osiepotrzeb.jpg)
Osie potrzeb
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz6_celerozwojowe.jpg)
Cele rozwojowe
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz7_mojerefleksje.jpg)
Moje Refleksje
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz8_persona.jpg)
Persona JA
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz9_supermoce.jpg)
Supermoc
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz10_kolowartosci.jpg)
Koło Wartości
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkusz11_komunikacjamarki.jpg)
Komunikacja marka
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/arkuz12_ikigai.jpg)
Ikagai
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2021/06/PERSONA-KLIENTA_jpg.jpg)
PERSONA KLIENTA
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2021/06/grupy-docelowe-1.jpg)
GRUPY DOCELOWE
Worksheets/ Arkusze do pobrania po angielsku
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet1_branddiagram.jpg)
Brand diagram
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet2_apaanalysis.jpg)
APA Analysis
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet3_mindmap.jpg)
MindMap
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet4_brandwheel.jpg)
Brand wheel
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet5_axesofneeds.jpg)
Axes of Needs
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet6_developmentobjectives.jpg)
development objectives
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet7_myconclusions.jpg)
My Conclusions
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet8_persona.jpg)
persona
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet9_superpower.jpg)
superpower
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet10_valuewheel.jpg)
value wheel
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet11_brandcommunication.jpg)
brand communication
![](https://gabrielaborowczyk.pl/wp-content/uploads/2020/05/worksheet12_ikigai.jpg)
ikigai
Materiał chroniony jest prawami autorskimi. Całość materiału jak i jakikolwiek jego fragment nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela (nie dotyczy arkuszy pracy). Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie i powielanie arkuszy jest dozwolone. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1191), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu. © Gabriela Borowczyk
Archetypy On-line
![](https://flipowanie.pl/wp-content/uploads/2020/05/Kurs-OnLine-Jak-Pracowac_z_Archetypami.jpg)
– KURS ON-LINE
![](https://flipowanie.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/MapaArchetypow_Easy-Resize.com-min-oq5pbcrphvvfhv1veo8ir844ybrjxixjuyk60r34bk.jpg)