oferta dla biznesu
Strategia komunikacji
W strategii biznesu nie ma jednego szablonu, każdy proces jest inny, ponieważ każda marka ma swoją specyfikę. Powiedz mi, jakie są strategiczne potrzeby Twojej marki, produktu czy usługi, czego potrzebujesz, jakie cele chcesz zrealizować a powiem Ci, w czym mogę pomóc. Wspólnie stworzymy program warsztatu/ facylitacji, np. z wykorzystaniem następujących narzędzi:
mapa archetypów marki
persona marki i klienta
Kolejne ważne narzędzie w strategicznym budowaniu marki. Możesz stworzyć personę marki, produktu (Gdyby Twoja marka była człowiekiem, to jaką by miał osobowość? W jakim byłby wieku? Gdzie by mieszkał? Co lubił? Jak mówił? Itp.), czy personę określonej grupy docelowej (Co wiesz o swoich klientach? Jakie są ich potrzeby i obawy? Jakie priorytety?).
narracja marki storytelling
Jak w marketingu tworzyć wciągające narracje? Jak
opowiadać o marce czy produkcie, by wzbudzać
emocje i świadomie używać angażujących elementów narracji? A może potrzebny jest Twojej marce Brand Hero? Możemy wykorzystać Podróż Bohatera i inne narzędzia storytellingowe, by uczynić Twoją komunikację chwytającą za serca.