oferta dla biznesu

Strategia komunikacji

W strategii biznesu nie ma jednego szablonu, każdy proces jest inny, ponieważ każda marka ma swoją specyfikę. Powiedz mi, jakie są strategiczne potrzeby Twojej marki, produktu czy usługi, czego potrzebujesz, jakie cele chcesz zrealizować a powiem Ci, w czym mogę pomóc. Wspólnie stworzymy program warsztatu/ facylitacji, np. z wykorzystaniem następujących narzędzi:

mapa archetypów marki

To jedno z najskuteczniejszych narzędzi strategicznych pozwalających tworzyć marki i nimi zarządzać. Za pomocą metaforycznych archetypów pomogę Ci stworzyć mapę archetypów Twojej marki, produktu czy usługi. Czy Twoja marka jest Patriarchą (Microsoft), Buntownikiem (Harley Davidson) a może Opiekunem (Dove)? Jakim językiem mówi? Jakie miejsce chce zająć w sercach odbiorców?

persona marki i klienta

Kolejne ważne narzędzie w strategicznym budowaniu marki. Możesz stworzyć personę marki, produktu (Gdyby Twoja marka była człowiekiem, to jaką by miał osobowość? W jakim byłby wieku? Gdzie by mieszkał? Co lubił? Jak mówił? Itp.), czy personę określonej grupy docelowej (Co wiesz o swoich klientach? Jakie są ich potrzeby i obawy? Jakie priorytety?). 

narracja marki storytelling

Jak w marketingu tworzyć wciągające narracje? Jak
opowiadać o marce czy produkcie, by wzbudzać
emocje i świadomie używać angażujących elementów narracji? A może potrzebny jest Twojej marce Brand Hero? Możemy wykorzystać Podróż Bohatera i inne narzędzia storytellingowe, by uczynić Twoją komunikację chwytającą za serca.