oferta dla biznesu
Strategie Komunikacji
W strategii biznesu nie ma jednego szablonu, każdy proces jest inny, ponieważ każda marka ma swoją specyfikę. Powiedz mi, jakie są strategiczne potrzeby Twojej marki, produktu czy usługi, czego potrzebujesz, jakie cele chcesz zrealizować a powiem Ci, w czym mogę pomóc. Wspólnie stworzymy program warsztatu/ facylitacji, np. z wykorzystaniem następujących narzędzi:
Mapa archetypów marki
To jedno z najskuteczniejszych narzędzi strategicznych
pozwalających tworzyć marki
i nimi zarządzać. Za pomocą metaforycznych archetypów pomogę Ci stworzyć mapę archetypów Twojej marki, produktu czy usługi. Czy Twoja marka jest Patriarchą
(Microsoft), Buntownikiem (Harley Davidson) a może
Opiekunem (Dove)? Jakim językiem mówi? Jakie miejsce chce zająć w sercach odbiorców?
Persona marki Persona klienta
Kolejne ważne narzędzie w strategicznym budowaniu
marki. Możesz stworzyć personę marki, produktu
(Gdyby Twoja marka była człowiekiem, to jaką by miał
osobowość? W jakim byłby wieku? Gdzie by mieszkał?
Co lubił? Jak mówił? Itp.), czy personę określonej
grupy docelowej (Co wiesz o swoich klientach? Jakie
są ich potrzeby i obawy? Jakie priorytety?).
Narracja marki Storytelling
Jak w marketingu tworzyć wciągające narracje? Jak opowiadać o marce czy produkcie, by wzbudzać emocje i świadomie używać angażujących elementów narracji? A może potrzebny jest Twojej marce Brand
Hero? Możemy wykorzystać Podróż Bohatera i inne narzędzia storytellingowe, by uczynić Twoją
komunikację chwytającą za serca.