
Pracując z moimi Klientami nad budowaniem Marki Osobistej siegnęłam do archetypów, znanego narzędzia marketingowego i na nowo odkryłam ich bogactwo i potencjał.
Pomagają one bowiem:
- uświadomić sobie naszą rolę, misję i wizję działania,
- zastanowić się, gdzie dziś jestem i dokąd chcę dojść;
- nad czym chcę w sobie pracować;
- stwarzają przestrzeń do refleksji nad wartościami, jakimi kieruję się w życiu,
- i nad wartością, jaką daję innym ludziom.

Niesamowite jest to, że wciąż odkrywam nowe możliwości pracy w oparciu o archetypy łacząc je z narzędziami trenerskimi i coachingowymi, czy też tworząc własne.
W zakładce
Arkusze do pobrania znajdziecie kilka przykładów takich narzędzi wraz z opisem.
Tak powstał pomysł, by stworzyć i własnoręcznie narysować karty
ARCHETYPÓW MARKI jako narzędzie pracy w takich obszarach jak:
- budowanie Marki Osobistej,
- coaching kariery,
- superwizja coachingowa,
- budowanie kompetencji managerskich,
- branding produktów i usług,
- powieściopisarstwo i scenopisarstwo,
- storytelling,
- budowanie zespołów,
- employer branding,
- terapia par,
- i wielu wielu innych…
Jeśli pracujesz już z archetypami i chcesz podzielić się nowymi pomysłami czy sposobami pracy, zastosowaniem – napisz proszę do mnie – jestem otwarta na wymianę inspiracji, być może powstanie w ten sposób nowy arkusz pracy.
Karty ARCHETYPÓW dostępne są również w angielskiej wersji językowej.
JAK ZAMÓWIĆ KARTY ARCHETYPÓW?
Karty ARCHETYPÓW MARKI można nabyć w następujących sklepach internetowych:
1. ExperienceCorner.pl
Do sklepu
2. GadzetyTrenera.pl
Do sklepu
3. GrupaSet.pl
Do sklepu