Mapa myśli jest uniwersalną formą zapisu np. refleksji czy wyznaczanych celów rozwojowych w pracy z archetypami. Osobiście lubię ją stosować do zapisu przemyśleń Klienta/ grupy nad JĘZYKIEM MARKI.
Nasza marka osobista komunikuje się: w spotkaniach na żywo, na blogu, pisząc artykuły, itp. Innym językiem będzie mówił MĘDRZEC, a innym BUNTOWNIK. Język marki to język komunikacji z Klientem, ale również sposób, w jaki marka mówi o sobie. To, jak my mówimy o sobie wpływa na to, jak ludzie mówią o nas.
Popatrz na swoje archetypy:
- Jakie są słowa klucze Twojej marki?
– wpisz je na grubych gałęziach mapy myśli - Jakich przykładowych sformułowań/ zwrotów możesz używać w danym słowie kluczu?
– wpisz przykłady na cieńszych liniach - dorysuj tyle linii, ile potrzebujesz